Recent Posts

Tuesday, July 26, 2011

update belog jam 4pagi???

assalamualaikum...

dah tidur semua kan.. tengah mimpi2 yg indah2 hendaknya... saya masih siapkan keje di bilik keje saya.. sambil ditemani en.suami yg ketiduran, si auni yg masih membebel2 dan tak tahu duk diam... oh kasihan hero kecik saya yg tidur sorang2 kat bilik tidur kami.. saya hanya akan menjenguknya andai dia kelaparan... oh, hidup yang kurang teratur.. perlu lebih cekap mengurus masa utk mengatur hidup yg sementara..

terima kasih en. suami yg belanja saya makan berbuka di luar... ikan jenahak kukus resipi d'Bendang dan kerabu sotong sgt2 menyelerakan, ditambah dengan kesejukan jus oren segar+laici mengimbau kenangan dan nostalgia huahaha..

balik berbuka, solat maghrib... saya terlena sambil mengulit ali dan auni tidur dan en.suami ke surau solat isyak berjemaah..  ntah berapa kali saya dikejutkan suami... jam 12.30 baru saya gagahkan diri utk bangun.. itupun sbb dah janji ngn suami nak siapkan trifle utk potluck kat jabatannya tengahari nanti.. tengah2 duk buat operasi kat dapur, tiba2 ada budak kecik menegur dr belakang... hmmmm dah bangun daaaaah! sampai sekarang nih lah.. tak mau tido2 lagi.. pantang saya bangun dr kerusi, terus dia ambik alih tugas menaip..

alhamdulillah.. berjaya siapkan nota utk budak2 dan rph utk esok... rasanya mata nih akan bertahan jaga sampai ke pagi...



3 comments:

atie aizam said...

si kecik tu teman ibu dia sorang2 wat keje kat dapo tu :D

atie @ ejay said...

hah tulah dia.. teman betol! hehe sampai ke pagi antar umah pengasuh tadi pun tak tido..kebal mata

HasrulHassan [HH] said...

Perghh wanita besi ni .. hehehee