Recent Posts

Friday, May 6, 2011

auni & her 1st telekung

assalamualaikum...

cam dah lama plak tak update cerita anak2.. asyik duk tayang makanan je.. sbb tu lemak2 makin bertambah nih.. hehe susah hati betul klu dah hobinya memasak + makan. makin lah bertambah kilo..
ok, sebenarnya dah lama nak cari telekung utk auni sejak dia tunjuk minat nak smayang dan suka sgt ikut kami solat jemaah.. aritu ingat nak beli online, tp bila fikir harganya.. mcm tak padan je ngn bdk kecik nih.. pastu bila ada kawan gitau ada kedai borong yg jual telekung budak murah2 dekat je ngn tempat kami, terus je gitau en.suami nak pegi beli.. tp lepas tangguh2, ari selasa tuh baru sempat ke sana. so beli lah satu telekung utk dia.. rm15 je hehe

jom layan gambar budak yg excited sgt dapat telekung...

ok kakak auni.. harap2 minat auni nih tak padam camtu je.. nanti besar, takde malas2 dan tinggal solat ye..

No comments: