Recent Posts

Wednesday, February 2, 2011

ipin auni kencing malam

haa tengokla gambar ipin pakai lampin 
sape punya keje?? sape lg klu bkn tuan punya ipin yg buat
ibu pun tak sedar bila masa dia pkaikan ipin lampin
slalu je dukk tengok dia punggah lampin n main2 ngn ipin

mmg cerdik duhai anak.. siap lekatkan tape 2 kt pinggang ipin
skrg ape2 je yg saya buat kt ali,dia akan tiru.. buat sama kt ipin..
pakaikan bedak, sapu ubat @ losyen
tidurkan ipin atas bantal.. tilam
plg tak tahan nak gelak, dia selakkan baju dia utk bagi upin nenen hehe
ipin dah mcm belacan sbb kdg2 ipin tuh lapar
jd dia suapkan jela ape yg dia makan..mlm td ipin mkn roti jala
kdg2 minum kopi...
bertuah ipin punya tuan yg sgt baik hati lg penyayang :)

1 comment:

armouris said...

info tentang kencing malam di SIHAT SELALU - Hipnosis Atasi Kencing Malam