Recent Posts

Tuesday, February 22, 2011

belated besday..ayah dan auni

mmg dah lama dah.. cuma tak berkesempatan utk meraikan bersama kami anak beranak.. yg bestnya skrg dpt sama2 raikan 4 beranak.



ayah dan auni yg diraikan

budak yg sgt teruja bila tengok kek sbb ada gambar dia ngn ayah
satu lg...sbb tengok coklat berkilat2.. auni sukaa!!!

baked oreo cheese cake
sedaaap tp choc ganache 2 tebal sikit hehe

tanda best... besh besh besh auni cakap
nanti ali bleh join sambut besday ber3 ngn ayah, auni
ibu tak boleh... bln ogos lama 2 hehe

twister dr lebai corner.. tak jd buat pizza mlm td
mm rm4 satu.. mmg berbaloi2.. sedap!


ok..mula2 mkn ngn lemah lembut dan beradab..
cuit ganache 2 sikit2

tengokla ape dah jadi..
kek tolak tepi, pulun ganache je


4 comments:

Kakzakie said...

Tambah comel auni bila makan comot macm tu. Auntie suka sayang. Best makan kek ye.... Happy belated birthday to both of you...

Nureen said...

sedapnyerr tgk cake tue.. nk cikit..
ari tue nk celebrate besday anka nk buat cake cm ni asben x bg dia kata takut corak atas je cantik tp cake x sedap..;)

Anonymous said...

semangat dia makan kek tu..nak2 bila tgk muke dia dalam tu..hehe....

munna said...

cantik nya kek tu.. comel sgt...