Saturday, January 22, 2011

lupa ada anak kecik

huhu..klu bab makan mmg tak hingaaaaaaaat
lupa yg saya ada anak kecik
lupa yg saya menyusukan en.baby sepenuhnya
lupa yg saya nih dlm pantang lg...
lupa mcm2..dan mcm2 lg...

psl bab makan nih..mak mertua asyik duk puji
yg sambal my mom buat sgtla sedap
saya tapau satu tpperware utk suami masa nak datang sini
yela..masa kt kampung,tiap kali mkn nasi
en.suami akan cedok sambal lada tuh

nih..bila org duk puji2..saya apalagi..tak tahaaaan
terliur nak mkn jgk..try sikit
lepas sikit, sikit..pastu ambik lg..ambik lg..
"..eh atie takleh mkn byk sambal tu..."
"..takut ali berak2 nanti..sambal tu masam ada cuka..."

oooh ketuk kepala sendiri ok!
saya lupa ada ali hehe

1 comment:

~ As ~ said...

ya i feel u, sama mcm saya kalau pasal makan sambal2 ni, tak hengat menyusukan baby...