Recent Posts

Sunday, January 30, 2011

cerita pasal cik auni

budak dah besar..makin cerdik..byk akal
ada2 je benda baru yg dia buat
bab meniru gaya,org cakap mmg no1
pandai berlakon ape..pura2 nangis la..peluk2 sambil tepuk2 blkg kita
pura2 sakit la..tunjuk mna2 part yg sakit tipu sbb nak kita sapu ubat


tengok dia pegang apa tu!! mmg saya belum berjaya pisahkan puting itu.. tak tau nak buat camana lg.. tuala?? 2pun sama tak boleh dipisahkan.. tp ok la kan dr puting tuh. sekarang dah pandai emo2 lg.. dengki ngn adik bagai. mungkin dia dah mula mengerti yg dia terpaksa berkongsi kasih ngn ali skrg nih. skrg benda tuh dah jd kerusi malas dia. asalnya bawak kuar balik sbb nak letak ali..


gambar kt atas 2 pun kes dengki ngn ali jgk..
tp tahap baik lg..klu tak, bantal..tilam,selimut ali dia yg punya
ok..anak ibu cepat2 besar..nanti leh tolong ibu jaga ali ye:)

1 comment:

Momma Mia said...

heheh teringat gelagat damia masa dapat adik dzakirah. lebih kurang sama la ek gelagat si kakak bila dapat adik... semoga auni tolong ibu jaga adik ali ek