Thursday, December 16, 2010

spectra 3 b/pump



sehari dua nih sgt serius mengumpul info2 dan studi ttg bf nih.. sgt b'semangat nak bf my 2nd baby nanti lantaran nak tebus semula kekesalan thdp cik auni dulu.. tak nak benda yg sama berulang.. tp....... boleh ke?? mampu ke saya?? sejauh mna semangat saya nih menggunung?? takut plk buat sekerat jln dan putus asa nanti... pastu fikir2 jgk suasana tempat keje saya mcm mna nanti.. cam susah je... 2 sbb saya tak serius nak cari b/pump yg elok @ mahal sikit ( kerap jgk duk usha2 b/pump nih dlm tenet, tp sgt2 was2 nak beli.. tkut buat rugi je nanti  ).. auni dulu saya pkai manual b/pump. sakit n merah tangan smpai melecet.. pastu tambah ngn bunyi dia lg, sgt2 tension masa 2... stress sgt!

after jumpa blog alin, saya jd tambah semangat nak bf nih.. saya pun dah order Shaklee trial pack set C dr alin utk pantang nanti.. nak cuba tak salah kan.. b'balik pd citer spectra 3 b/pump nih, saya mcm dah tekad nak beli satu nih ( nti nak kasi tahu sama en.suami, aritu dia tanya saya ckp xsure lg.. )

sms dr alin
"...kalo ada bdget lbh why not laburkan utk b/pump... "
"...yg penting dah psg niat..."

hmmmm betul jgk kan.. semangat aje mmg tak cukup, mesti ada usaha



No comments: