Recent Posts

Sunday, December 12, 2010

hai anak....

skrg nih online kejap2 je.. time auni tido je,
mlas nak bka laptop klu dia tak tido
pantang tengok saya pgg lappy terus ckp cocoyo ( pocoyo ), pin pin ( upin ipin )
klu saya tak bukak, serius ngamuk punya

2.3 arini perangai dia sgt mengada2 manja terlampau
sejak ayahnya tak ada, saya rasa sgt penat... plg tak tahan, dia mintak saya dukung
pantang saya duduk sedap, mesti dia suakan tudung dan ajak saya.."jom,jom,jom" sambil tarik tangan
mula semalam, dia mcm kena selsema.. hai anak, jgn lah sampai demam ye...
nanti ibu susah hati...
mlm td dia dh buat perangai.. Ya Allah... dlm keadaan mcm nih mmg saya kena byk sabar
en.suami slalu pesan kat saya soh b'sabar.. ma pun slalu pesan, yg dia tak penah cubit saya
ok,ok... saya cuba ye..

 semalam cd yg saya menang GA dr elaila 2 sampai
auni ape lg... terus sebut " awwah, awwah,awwah" ( barakaAllah )



nih muka layan lagu InsyaAllah.. berkerut bulu kening tuh
lagu barakallah n insyaAllah yg dia paling suka


No comments: