Recent Posts

Friday, December 3, 2010

anak sape nih,kecik2 dah pandai ngorat ye

hehe panjangnya tajuk n3 saya kali nih(^_^)

nih b'4 b'tolak ke airport mlm td.. chumel je buat muka mcm 2 ye. apepun, org2 kata auni anak ayah, muka ada copy2 muka ayah. tak kesah lah.. yg penting ibu yg lahirkan dikau budak buas. kamu kena ingat tu!


 dah namanya anak ayah, jd ayahla yg plg byk kena melayan bdk ini...eh eh..duk tengah menaip nih dengar suara bdk kecik nih sebut pin..pin... ngigau rupanya. mmg tak mahu duk diam masa nih.. saya tak larat nak kejar dia. sekali dia tempik, semua org pakat pusing tengok.. ingat kami cubit ke, pukul ke agaknya hehehe
ayah umpan ngn biskut chipsmore pun, bkn tahu nak duk diam.. plg lama diamnya 2,3minit jela
last2 sebungkus biskut abis, tp ttp kena kejar dia yg sgt tdk tahu nak duk diam

*
*
*
jom layan gambar anak dara saya nak ngorat nih ehehe
bkn ngorat...nak berkawan tuuuu

 bdk lelaki itu sgt pemalu..kesian dia kena tenung dek auni


ehehe..bdk laki tuh b'sopan je duduknya..malu2.. tp auni???
hai budak...budak...

3 comments:

ytekecik said...

comey nyer... nk ngurat ke.. huh jgn tau auni...
huhuhuh

haszuraidah ishak said...

wahh..comeynyer pakai tudung..

Nak Pasang Facebook Like & Retweet Button

qieranna said...

alahai comelnyer...