Recent Posts

Wednesday, November 24, 2010

pemenang atie:my 1st GA

sebelum tuh nak mintak maaf byk2 sbb lambat umumkan pemenang utk GA nih
di atas kesibukan dan kesihatan atie sekarang
mungkin ada peserta tak puas hati kan..
yg penat menanti ada.. yg nak tercabut gigi geraham pun ada hehe
sori bebanyak yea semua

ok terus kepada 3 peserta bertuah itu

cabutan pertama utk pemenang PERTAMA ialah
*
*
*
*
*
peserta no.32

cabutan ke2 utk pemenang KEDUA ialah
*
*
*
*
*
peserta no.2

cabutan ke3 utk pemenang KETIGA ialah
*
*
*
*
*
*
peserta no.66

OK, TAHNIAH UTK 3 PEMENANG BERTUAH ITU YE

hadiah2 utk semua pemenang adalah rahsia. nanti klu dah dapat parcel, t'pulang pd semua pemenang utk buat entri tunjuk hadiah tuh kt kawan2 ye (^-^)

** kpd pemenang, nanti emel details nama,alamat dan no.tepon ke atie1283@yahoo.com

14 comments:

Miza Yusof said...

salam sis, miza datang ni.
alhamdulillah. ada jugak rezeki untuk miza.
terima kasih yaa sis :)

Myra Jay said...

Thniah pada3orang pemenang bertuah tu.. :) Cheq xde rezeki...

Miza Yusof said...

sis, miza dah emailkan detail yang sis nak :)

cikanna said...

tahniah pada yang menang tu!!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

TAHNIAH pada yg bertuah....

EiJa ZaQuaN said...

Tahniah kepada pemenang bertuah :)

haszuraidah ishak said...

tahniah kepada pemenang..

nad said...

wahh , tahniah :)

Zalina said...

Ok saya dah email...

hasrul hassan said...

Salam...

Tahniah kepada mereka yang berjaya ....

Aiseh .. sekali lagi tak dapat apa2

http://hasrulhassan.blogspot.com

Oh yer .. saya pun nak wat GA gak la .. try check ~

Ms and Mr Red Ribbon said...

tahniah wat yang menang :)

cHiKakO PiNky said...

tq kak...sy dah email details.=)

ekinashikin said...

tahniah pemenang..xde rezki daku..huhuhu

akmafaizal said...

tahniah3..rezeki masing2 ekin.alaaa..ekin kan byk join contest/ga nih.ada banyak lagi.insya allah ade yg bertuah tuh.