Friday, November 12, 2010

mulakan operasi

cuaca pagi yg nampak mendung je.. tp ada jgk kelihatan cahaya mentari yg mencelah2 keluar. mcm malu2 je. apepun saya tetap mulakan operasi saya m'cuci semula baju2 lama auni yang saya rasa incik baby boleh pakai la kan.. yg color pinky-pinky dan ada bunga-bungaan tuh saya tolak tepi. simpan lg utk baby yg akan datang.. insyaAllah:) rasanya saya tak perlu beli lg baju2 utk incik baby tuh.. yg ada ni pun mcm dah byk je. semua masih elok lg.. klu nak beli pun, saya nak cari romper je.. pastu blanket ngn towel.

saya pun dh mula m'google scr serius ttg info penyusuan bayi.. saya tgh b'semangat utk tdk mengulangi semula kesilapan saya utk anak ke2 ini. saya nak kumpul ape2 shj maklumat yg berguna itu.. saya sgt2 perlukan bantuan!! mintak2 semangat saya ini tdk luntur dan akan berjaya nanti.. amiiiiiin.

2 comments:

Ati Masrif said...

selamat semuanya Atie...bila due date?

atie @ ejay said...

trm ksih kak...
klu ikut scan 2, 2 jan 2011