Recent Posts

Thursday, November 25, 2010

ayat amalan masa peknen

ramai yg dah tahu kan surah2 amalan masa peknen.. surah maryam, surah yusof, surah luqman dan mcm surah lg la kan.. kita pun tak semestinya b'gantung ngn surah2 tertentu saja, semua ayat2 suci Allah itu adalah penawar yg terbaik.. insyaAllah

cuma atie nak kongsi satu ayat nih yg dipetuakan oleh datuk en.suami masa atie peknenkan auni dulu. so, utk anak ke2 ni pon atie amalkan jgk. datuk suami ckp klu diamalkan selalu sebelum tidor ( baca sambil usap perut kita ), bleh elakkan baby dr b'kedudukan songsang dan mcm2 lg. cuma atie je lupa ape yg mcm2 lg tuh ;)

ayat yg atie maksudkan ialah ayat ke-200 @  ayat terakhir dr surah ali 'imran.. atie try copy masuk ayat tuh kt sini, tp xdpt plk.. so, pada ibu2 yg peknen kt luar sana, bolehlah amalkan ayat ni ye.. kita mmg digalakkan b'ikhtiar dan berusaha.. insyaAllah, tiap sesuatu yang baik akan mendapat pertolongan dan kemudahan dariNya.. amiiiiin.

No comments: