Recent Posts

Sunday, November 28, 2010

ayah ke aaban??

nih kisah anak dara saya yg nakal itu.. dh lama plk tak citer psl dia kan.. alhamdulillah, nak masuk umur 2 thn ni ( xsmpai sebulan lg ) dah mcm2 benda yg menarik yg kami lalui b'sama. terutama, melihat p'kembangannya dpn mata.. tak penah lg b'pisah setakat hari nih.. dan klu boleh sampai bila2 pun saya tak mahu b'pisah ngn dia walaupun sehari.

skrg nih..
leh cakap mcm2. sgt byk cakap. walaupun ada yg kami tak paham.. sgt seronok
yg saya frust sikit tuh "ibu" yg plg susssah dia nak sebut. seingat saya masa umur dia 21mo baru leh sebut "ibu". baru lg lah... skrg nih pun, klu nak ape2 dia akn panggil saya "maaaaaaaaak" @ "mama"tp klu "ayah",sgtlah lancar.. skit2 ayah. celik mata bangun tido, sebut ayah.. jeles sgt.
skrg nih plk, panggilan ayah kdg2 b'tukar ngn aaban hehe
mungkin dia terikut2 panggil en.suami abang.. jd skrg nih ikut suka dia lah
jap panggil ayah, jap panggil aaban kt en. suami

satu lg yg saya perasan, anak dara saya ini pandai angkat kening sebelah
selalu angkat kening. msa marah kt dia ke... pandai2 je
dahtu, suka sgt ikut bdk 2 org dlm iklan cokelat cadbury tu
tak pelah, jgn angkat kening wat ngorat laki sudah la ye



erggh saya masih gagal dlm misi nak pisahkan dia ngn puting itu....

1 comment:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam atie..biasa anak kecik nie mmg selalu sebut nama ayah dulu mcm anak k.atie dulu gak!bila dh pandai sebut buuuuuuu...(ibu) jer.hikhik