Recent Posts

Monday, September 6, 2010

~ manis bertudung ~

ari sabtu ajak suami kuar ke KB, sbb dah lama sgt tak ke sana. lagi pun awal2 cuti mesti orang tak ramai sgt dan jalan pun tak sesak.. sambil2 tu cdg nakgi kt Pusat Perubatan Nisa' nak tanya2 tempat utk bersalin nanti, kalau perlu nak booking tempat awal2. so, tempat pertama yg kami singgah ialah Wakaf Che Yeh.. dgn harapan utk beli baju melayu ayah dan beli tudung utk saya dan jgk @uni. tempat ni dah jauh membangun, byk betuk kedai2 baru yg rata2 jual kain, baju dan tudung. jd xpayah la nak bersesak2 kt tengah2 pusat bandar yg sesak itu. semua nak boleh dapat, kecuali tudung utk bdk.. ada..tp saya yg tak suka style b'getah mcm tudung dr Indon tu..

semalam balik ke Trengganu, singgah kt satu kedai yg penah beberapa kali saya singgah.. tujuannya nak beli tudung murah2 utk saya pkai kt umah suami. sbbnya, saya lupa nak masukkan tudung dlm beg. dah b'jalan 2, baru teringat. malas plk nak patah balik. tp, kt kedai 2, tak jumpa plk tudung utk saya.. yg saya sambar ialah...

*
*
*
*
*
*


4 helai tudung yg comel2 utk my dear @uni







chumel je anak ibu.. saja nak biasakan dia pakai tudung camni. nanti takyah nak suruh2 @ paksa2 dia.. biar dia biasa sendiri. tak pelah pakai skejap2 pun skrg ni.. saayang ank ibu sorang nih.

2 comments:

ZatuL said...

comei auni bertudung...tapi yg kurg comeinye kalau ada sesuatu kt mulut tu...

atie @ ejay said...

2la...xtau nk buat camne nih