Recent Posts

Friday, April 6, 2012

kailan dan modelnya...

assalamualaikum...

alhamdulillah... kekenyangan selepas mengerjakan beberapa biji donat kentang..
pencapaian terbaik dalam idup saya selepas beberapa kali gagal dalam pembuatan donat ni hihi

saja ingin berkongsi kerajinan saya berkebun hihihi
tanah tak la luas mana pun.. tp sbb keinginan dan minat tu yg penting
skrg nih tengah cari idea camana nak alihkan anak benih sawi..




kat atas tu hasil tuaian kailan saya kali kedua
wat masak goreng ngn ikan bilis tumbuk bawang ngn cabai melaka je
almaklumlah nak wat kailan ikan masin mana ada stok ikan masin kat dapur ni hihi

kat bawah tu pulak hasil tuaian kali pertama
dua pokok je pun, tp nampak banyak je kan
cukuplah wat masak ngn mi... dan rasa kailan nih cam pahit sikit

 model kailan kena paksa.. pastu mulalah ibunya terkejar2 nak ambik gambar
bila model tak mau duk diam.. kiri kanan depan belakang dia bergerak


waaah control ayu je model kailan nih..
hihi terima kasih ye... nanti ibu paksa awak jadik model sayur lain lak ye 

No comments: