Recent Posts

Tuesday, October 19, 2010

kekasih hati kami

yes, tentulah dia... auni, kekasih ibu dan ayah. yg slalu buat kami senyum, ketawa, marah2 sayang, risau dan ape2 jelah.. semua ada. lbh kurang 2bln lg, genap dua thn umur awek kecik nih.. rasa baru je lahirkan dia.. miss very much that moment ok. hampir 2 thn ni jgk, ibu tak penah berpisah ngn auni walau sehari.. nanti ke depan, tak tau lah camne... ni pun dah rasa sunyi sbb auni ikut ayah pegi main.. ayah bawak auni sbb ibu nak buat keje

mlm td, layan je keletah dia masa ayah takde sampai kami berdua tertido.. sempat snap foto awek cun yg nakal ini hehe


baju pink tuh dia sendiri yg ambik dr drawernya & pakai sendiri.. tp sudahnya ibu yg kena tolong hehe

1 comment:

Ati Masrif said...

memang anak pertama sayang nye lebih..
nanti bila due tu kena pisah gak..mesti rindu