Thursday, November 11, 2010

mujur tak jadi...

kalau saya setuju, kul12mlm nih kami akan bertolak ke Pulau Pangkor..
1st pigi sana msa auni brape bln ye? 
ikut program kamsis en.suami.. tp saya rasa tiba2 mcm tak mau pegi..
mcm2 fikir.. takut sana ujanla, saya tetiba tak larat la..
en.suami lg dasyat, dia takut saya terberanak dekat sana hehe

mujur jgk saya tak jadi ikut.. sbb sabtu nanti ada kursus kt sekolah
klu tak, tak pasal2 saya kena isi surat tunjuk sebab kan..
skrg sgt byk benda yg saya perlu setelkan
barang2 utk cik baby saya tak sedia ape lg..
kena sedia jgk.. klu bleh sblm balik cuti raya nih

>>> cadang aritu, nak beli cenderamata kt pangkor, tambah hadiah utk peserta GA yg ramai itu..hehe
>>> mintak maaf sbb saya tak sempat nak berkunjung ke belog para peserta, akan ziarah nanti..

No comments: